Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  فرش كلاسيك كاشان فرش كلاسيك كاشان

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

فرش هاي كلاسيك

                              فرش كاشان قالي كاشان فرش كلاسيك سنتي ايران

 

فرش كلاسيك چه نوعي فرشي است ؟

در فرهنگ نامه و ادبيات فارسي، كلاسيك اين طور معني شده است: آن چه كه معمول و رايج نباشد و هر نوشته و اثر هنري كه مطابق با اصول و قواعد معمول قديم باشد. در زمينه فرش، فرش كلاسيك به فرشي گفته مي شود كه طرح ها و نگاره هاي سنتي و قديمي دارد. ويژگي اين طرح ها و نقشه ها اين است كه:

  • سنتي هستند.
  • رنگ هايي ملايم و آرامش بخش دارند.

فرش كلاسيك از جمله فرش هاي پر طرفدار است كه كهنه نمي شود و براي هر نوع دكوراسيوني قابل استفاده است. اين نوع فرش ها از لحاظ تعداد شانه و تراكم ، الياف، ابعاد و قيمت انواع گوناگوني دارند. اما با اين وجود ويژگي هاي يكساني نيز در آن ها پيدا مي شود.

  • اين نوع فرش ها نقشه هاي شلوغ با ريزه كاري زياد دارند كه در كل فرش پراكنده شده اند.
  • حاشيه و الگوي خاصي را دنبال مي كنند.
  • تنوع رنگ و طرح دارند و به همين دليل مي توان آن ها را با هر فضايي هماهنگ كرد.   

 

فرش كلاسيك در دكوراسيون معاصر


امروزه با ايجاد تغيير در اندازه فضاي خانه ها و كوچك شدن آن ها و همچنين تغيير سليقه و سبك مورد پسند افراد كه به سمت مدرن شدن پيش مي رود، تجملات و زرق و برق كمتر در خانه ها ديده مي شود. آپارتمان نشيني و كوچك شدن فضاها باعث شده تا استفاده از رنگ هاي روشن و سبك هاي دكوراسيوني ساده مورد توجه قرار بگيرند. يكي از مهم ترين موارد در چينش دكوراسيون مطابقت رنگ فرش با دكوراسيون است .

در اين فضاها كه دكوراسيون ساده و مدرن است هم مي توان از فرش كلاسيك استفاده كرد. فرش كلاسيك تنوع بالايي در رنگ دارد، بنابراين فرش هايي به رنگ روشن و ملايم به همراه طرح هاي خلوت براي سبك معاصر انتخاب مناسبي هستند.  فرش هايي به رنگ روشن، فضا را راحت و صميمي مي كنند.

 

خريد اينترنتي فرش هاي كلاسيك 

مبادلات آنلاين مزاياي فراواني از جمله خريد به قيمت ارزان تر از فروشگاه ها ، دريافت ضمانت نامه هاي معتبر از توليد كننده ، قابل اطمينان بودن و .... دارند كه براي خريداران قابل تامل است . همواره خريد مستقيم از توليد كننده چه به صورت اينترنتي و چه به صورت حضور فيزيكي قيمتي ارزان تر دارد و اين ارزانتر بودن قيمت ناشي از حذف واسطه از فرآيند خريد رخ ميدهد و دليلي بر كيفيت پايين محصولي نخواهد بود .

شركت فرش قالي كاشان ، كلكسيوني از بهترين فرش كلاسيك كاشان مي باشد . اين شركت به علت تنوع در محصولات و براي راحتي مشتريان خود ، سايت اينترنتي ارشد كارپت را ايجاد كرده است كه مجموعه اي فرش كلاسيك و فرش مدرن و فانتزي مي باشد .


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/3 ساعت: ۰۹ توسط:best-carpet :